Seriál Markízy s Jánom Koleníkom opäť prekonával rekordy
Siedma premiérová epizóda seriálu Markízy Druhá šanca v pondelok opäť prekonávala rekordy sledovanosti.
„V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 ide dokonca o doposiaľ najsledovanejší nešportový program tohto rokav rámci ponuky všetkých slovenských staníc,“ informoval Aktuality.sk Lukáš Kočišek z PR stanici.
Dramatický seriál z lekárskeho prostredia dosiahol v tejto cieľovej skupine vysoký rating 11,7 % a nadpriemerný trhový podiel 29,3 %. Medzitýždenne si tak Druhá šanca z hľadiska ratingu polepšila o 1,5 percentuálneho bodu a trhový podiel jej narástol rovnako o 1,5 percentuálneho bodu.
Konkurenčné pondelkové programy zaostali. Jojkársky seriál Hranica zaznamenal podiel na trhu 13,7 % a film Rodina na prenájom na Jednotke dosiahol 4,6 %.
Nový seriál v hlavnej úlohe s Jánom Koleníkom prilákal k obrazovkám až 641-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto širšej cieľovej skupine mu patril post najsledovanejšieho nešportového a nespravodajského programu od začiatku tohto roka.
„V porovnaní s minulotýždňovou prvou epizódou získal na svoju stranu ďalších 71-tisíc divákov, pričom v čase vysielania mal dosah až na 765-tisíc divákov (AvRch v CS 12+),“ doplnil Kočišek.
Sledovaný turecký seriál
Divácky úspech spomedzi menších staníc Markízy zaznamenala v pondelok televízia Doma. Prvé miesto patrilo v oboch hlavných cieľových skupinách tureckému seriálu Láska na prenájom, konkrétne prvej epizóde z pravidelnej večernej dvojporcie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 2,5 % a nadpriemerný trhový podiel 6,2 %.
Vysoký výkon však zaznamenala aj druhá pondelková časť s ratingom 2,2 % a ešte vyšším trhovým podielom 7,4 %. „Oba diely tohto mimoriadne obľúbeného romantického seriálu boli v čase vysielania dokonca trojkou na trhu v rámci cieľovej skupiny 12-54. V čase vysielania zasiahli 212-tisíc a 204-tisíc divákov (AvRch v CS 12+),“ uviedol PR manažér.
Zdroj: https://www.aktuality.sk